Cum să promovezi un hotel sau o pensiune online?
Dacă ați căutat SEO pentru hoteluri și pensiuni, înseamnă că doriți să știți cum să creșteți traficul către site-ul hotelului sau pensiunii dumneavoastră. Este important de știut că, pentru a avea succes atunci când doriți să oferiți servicii de ospitalitate, trebuie folosite tactici de marketing targetate.
Una dintre cele mai eficiente modalități de a asigura succesul hotelului sau pensiunii dumneavoastră este să le oferiți oaspeților servicii de înalta calitate. Însă acest lucru nu este întotdeauna de ajuns. Pentru a avea un flux continuu de clienți, este necesar să investiți în SEO. Acest lucru va ajută site-ul pensiunii sau hotelului să se claseze organic în rezultatele căutării Google.
Ce Este SEO Pentru Hoteluri Și Pensiuni?
SEO, atunci când vine vorba de serviciile de ospitalitate, este acțiunea de optimizare a site-ului pentru a-l face mai accesibil pentru motoarele de căutare. Este esențial că site-ul unui hotel sau pensiuni să aibă conținut calitativ. Acest lucru înseamnă o clasare mai bună în rezultatele căutării Google.
De Ce Este Important SEO Pentru Hoteluri Și Pensiuni?
Optimizarea site-ului hotelului sau pensiunii dvs. este importantă pentru că generează trafic fără a utiliza reclame. Acest lucru vă va consolida prezența online, iar rezervările efectuate prin intermediul site-ului dvs. vor crește.
Nu are importanță dacă va aflați la început pe piață serviciilor ospitaliere cu hotelul sau pensiunea dumneavoastră. Marketingul pentru motoarele de căutare va poate ajuta indiferent de experiență.
Cum Să Îți Promovezi Hotelul Sau Pensiunea Prin Intermediul SEO
Căutarea Publicului Țintă
Înainte de a începe aventura în domeniul marketing-ului digital, trebuie să aflați care este publicul țintă pentru afacerea dumneavoastră. Acest lucru este important pentru a va asigura că vă oferiți serviciile către persoanele potrivite.
Cea mai eficientă metodă pentru a află care este publicul potrivit pentru serviciile pe care le oferiți este creați profilul unui client specific.
Când creați profilul clientului, luați în considerare următoarele elemente:
- Numele
- Vârstă
- Hobby-urile
- Lucrurile preferate
- Locația
- Fotografia de profil
Odată cu crearea acestui profil, asigurați-va că tot conținutul pe care îl publicați este orientat spre satisfacerea dorințelor clientului creat.
Analizarea Cuvintelor Cheie
Fie că este vorba despre o parte mai mică de conținut sau pentru site-ul dvs. în întregime, este important de știut că analiza cuvintelor cheie stă la baza conținutului web.
Utilizați Cuvintele Cheie Lungi
Cuvintele cheie lungi sunt importante din două motive:
- Mai puțini utilizatori folosesc cuvinte cheie lungi atunci când efectuează o căutare. Totuși, acest lucru poate fi benefic deoarece veți avea mai puțină concurență. Prin urmare, site-ul hotelului sau pensiunii dvs. va avea o clasare mai bună dacă utilizați cuvinte cheie lungi.
- Conținutul creat în jurul cuvintelor cheie lungi satisface intenția de căutare a utilizatorului. Acest lucru se datorează faptului că utilizatorul a efectuat o căutare specifică.
Exemple de cuvinte cheie lungi ar fi “lucruri de făcut în Brașov pe timp de iarnă” sau “ce poți face în Brașov în vacanță”. Cuvintele cheie scurte unde competitivitatea este mai ridicată pot fi “lucruri de făcut în Brașov” sau “ce poți face în Brașov”.
Creați Grupuri De Conținut
Când creați conținut pentru site-ul hotelului sau pensiunii dumneavoastră (lucru ce trebuie făcut în mod regulat), este recomandat să îl organizați în grupuri.
Alegeți un subiect principal despre care să scrieți, apoi creați conținut pe baza subiectelor care au legătură cu subiectul principal. Faceți acest lucru până când ați acoperit acea zona de conținut în întregime.
Un exemplu în acest sens ar fi să scrieți conținut despre lucruri de făcut în jurul hotelului sau pensiunii dumneavoastră. Să presupunem că aveți o pensiune în Sibiu. Acestea ar fi câteva subiecte de conținut pe care le-ați putea acoperi în grupul “lucruri de făcut”:
- Lucruri de făcut în Sibiu primăvară
- Lucruri de făcut în Sibiu vara
- Lucruri de făcut în Sibiu toamna
- Lucruri de făcut în Sibiu iarnă
- Lucruri de făcut în Sibiu cu familia
- Lucruri de făcut în Sibiu singur
Puteți chiar să detaliați aceste subiecte. De exemplu, dacă hotelul sau pensiunea dvs. se află în Centrul Istoric, puteți refolosi toate cuvintele cheie de mai sus. Le puteți folosi o dată utilizând cuvântul cheie “Sibiu” și a două oară utilizând “Centrul Istoric”.
Implicați-vă În Marketingul De Conținut
Marketingul de conținut se referă la crearea informațiilor și conținutului valoros pentru utilizatori. Scopul acestui tip de conținut este acela de a oferi informații relevante care ii ajută pe potențialii clienți în timpul procesului de achiziție.
Afacerea dumneavoastră nu va beneficia imediat după furnizarea acestui tip de conținut. Scopul marketingului de conținut este de a construi și solidifica încrederea cu potențialii dvs. clienți.
De asemenea, marketingul de conținut este benefic pentru a genera mai mult trafic către site-ul hotelului sau pensiunii dumneavoastră. Site-ul dumneavoastră se va clasa mai bine în motoarele de căutare atunci când conținutul pe care îl furnizați este concret și creat în baza cuvintelor cheie relevante nișei în care activați.
Asigurați-vă Că Site-ul Dvs. Se Încarcă Rapid
Viteza de încărcare a site-ului a devenit un factor influent în algoritmul Google în ultimii ani. Acest factor influențează experiență utilizatorului atunci când vă vizitează site-ul. Pe lângă faptul că viteză de încărcare a site-ului este un factor important când vine vorba de rezultatele căutărilor Google, această influențează și rată de retenție a utilizatorilor.
Statisticile arată că, dacă durata de încărcare a site-ului dvs. este mai mare de 3 secunde, veți pierde în jur de 40% din utilizatorii care au dat click pe link-ul dvs. Asta înseamnă aproape jumătate din traficul potențial.
Ați aflat cât de important este acest factor, dar cum puteți află viteză de încărcare a site-ului dumneavoastră? În acest caz, puteți utiliza instrumentul Google Pagespeed Insights. Pe lângă faptul că vă va oferi un scor de la 0 la 100, acesta va spune și ce puteți face pentru a îmbunătăți viteză de încărcare.
Este esențial să verificați viteză de încărcare a paginilor importante deoarece majoritatea oamenilor care va vor găsi site-ul în rezultatele Google nu vor ajunge pe pagină dvs. de pornire.
.
Asigurați-vă Că Site-ul Dvs. Este Optimizat Pentru Telefon
În anul 2022, peste 60% din căutările efectuate pe Google au venit de pe telefoanele mobile. Asta înseamnă mai mult de jumătate din utilizatorii internetului, deci este foarte important că site-ul dvs. să arate și să funcționeze corespunzător pe telefon.
Puteți verifică dacă site-ul dumneavoastră este compatibil cu dispozitivele mobile accesându-l manual de pe un telefon sau tabletă. Navigați site-ul hotelului sau pensiunii dvs., așa cum ar face-o un utilizator, apoi încercat să faceți o rezervare. Dacă întâmpinați probleme pe parcurs, atunci știți că utilizarea mobilă a site-ului dvs. trebuie îmbunătățită.
De asemenea, Google vă pune la dispoziție un tester pentru dispozitivele mobile pentru a află ce trebuie făcut pentru a îmbunătăți experiență utilizatorilor.
Creați Un Cont Google My Business
Google My Business este ceea ce vor vedea utilizatorii când vă caută hotelul sau pensiunea.
Informațiile completate în contul Google My Business nu sunt utile doar pentru utilizatori atunci când vă caută în mod direct hotelul sau pensiunea. Google se folosește de aceste informații pentru Google Hotel Search. Este foarte important ca detaliile introduse în contul Google My Business să fie corecte. Acest lucru va face ca hotelul sau pensiunea dvs. să apară în cât mai multe căutări relevante.
Aspectele importante de care trebuie să vă ocupați atunci când creați contul Google My Business sunt:
Asigurați-vă că numele hotelului sau pensiunii, adresa și numărul de telefon au fost introduse corect. Eventual, puteți adaugă și un e-mail dacă doriți să fiți contactat astfel de clienții dvs.
Verificați dacă marcatorul Google Maps (acel indicator roșu de pe hartă) indică locația corectă a hotelului sau pensiunii dvs. Astfel, clienții dvs. vor putea vedea locația exactă și vor putea folosi Google Maps pentru a naviga către hotel sau pensiune.
Adăugați informațiile suplimentare pentru cei care ar putea căuta WiFi, zona pentru fumători, restaurant, aer condiționat, etc.
Implementați SEO Local
SEO local este important dacă doriți ca site-ul hotelului dvs. să apară în căutările locale, cum ar fi “hoteluri în apropiere”. Puteți face acest lucru adăugând la conținut numele locației în care se află pensiunea sau hotelul.
În acest mod, veți ajută Google să înțeleagă exact unde se află locația dvs., iar probabilitatea de a apărea în rezultatele căutărilor Google va crește.
Un alt mod în care puteți îmbunătăți SEO local este să adăugați informații despre locație și o harta pe site-ul pensiunii. Ca de exemplu, puteți include următoarele informații:
- Indicații rutiere
- Orarul
- Recenzii
- Descrierea hotelului sau pensiunii
- Imagini
- Videoclipuri
Clasările site-ului dvs. în rezultatele căutărilor se vor îmbunătăți dacă Google are cât mai multe informații cu care să lucreze. De asemenea, aceste informații vor fi utile și pentru potențialii dvs. clienți.
Concluzii
Optimizarea pentru motoarele de căutare atunci când vine vorba de hoteluri și pensiuni poate părea o treaba complicată la început. Totuși, sunt multe elemente simple care alcătuiesc o strategie eficientă SEO. Majoritatea informațiilor prezentate mai devreme se completează reciproc. Ca de exemplu, optimizarea contului Google My Business va poate îmbunătăți rezultate în Google Hotel Search, dar poate îmbunătăți și SEO local.
Munca pe care trebuie să o depuneți poate părea copleșitoare, însă nu va lăsați intimidați. La început vă puteți ocupa de două sau trei aspecte, iar de restul va puteți ocupa atunci când afacerea dvs. va deveni mai populară.
Dacă preferați să lăsați SEO în seama profesioniștilor, noi ne vom bucura să vă ajutăm. Veți afla mai multe despre metodele noastre de promovare SEO apelându-ne pe WhatsApp (butonul de pe pagina de pornire), completând formularul online sau sunând la numărul afișat pe pagina de contact.